REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
Centrum Zmian Sp. z o.o.
Adres: ul. Kościuszki 32b, 05-500 Piaseczno
REGON: 385497278, NIP: 1231462899
Numer konta: 83 1090 2590 0000 0001 4431 9856
Tel.: 574 663 302
E-mail: kontakt@centrum-zmian.pl
Strona internetowa: www.centrum-zmian.pl
Regulamin świadczenia usług Centrum Zmian Sp. z o.o.
§1. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin ("Regulamin") określa zasady świadczenia usług przez Centrum Zmian Sp. z o.o. ("Usługodawca") za pośrednictwem strony internetowej www.centrum-zmian.pl ("Serwis") oraz Portalu Pacjenta (https://centrum-zmian.igabinet.pl/.
- Usługodawca umożliwia Pacjentom:
- rezerwację wizyt stacjonarnych,
- rezerwację konsultacji online ("E-wizyta"),
- dostęp do historii wizyt,
- zmianę lub odwołanie wizyty. - Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Pacjentem może być osoba pełnoletnia lub osoba niepełnoletnia za zgodą opiekuna prawnego.
§2. Korzystanie z Serwisu i Portalu Pacjenta
- Korzystanie z Serwisu wymaga dostępu do internetu oraz urządzenia z przeglądarką internetową.
- Rejestracja w Serwisie/Portalu Pacjenta wymaga podania imienia, nazwiska, numeru telefonu i adresu e-mail.
- Założenie konta w Portalu Pacjenta oznacza wyrażenie zgody na:
- przetwarzanie danych osobowych, w tym o stanie zdrowia (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
- kontakt drogą telefoniczną lub mailową w celach realizacji usług. - Przy rejestracji Użytkownik samodzielnie nadaje hasło dostępu do konta, a następnie jest odpowiedzialny za jego poufność.
- Usunięcie konta można zlecić wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@centrum-zmian.pl. Konta nieaktywne przez 12 miesięcy mogą zostać usunięte.
- Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe działanie Serwisu oraz udzieli wsparcia technicznego w razie problemów.
- Uwagi, sugestie oraz reklamacje dotyczące Serwisu można zgłaszać na adres e-mail: kontakt@centrum-zmian.pl.
§3. Zasady rezerwacji wizyt i płatności
- Ceny usług są podawane w złotych polskich (brutto) i są dostępne w Serwisie.
- Rezerwacja wizyty wymaga akceptacji regulaminu oraz, w określonych przypadkach, przedpłaty.
- Wizyty wymagające przedpłaty:
- wszystkie wizyty przeprowadzane w formie zdalnej (online/telefonicznie),
- wizyty pierwszorazowe stacjonarne,
- inne, wskazane indywidualnie przez Usługodawcę. - Przedpłata musi być dokonana najpóźniej 48 godzin przed terminem wizyty.
- Brak wpłaty skutkuje automatycznym odwołaniem wizyty; informacja o odwołaniu zostanie przesłana e-mailem lub SMS-em.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, przy ul. Powstańców Warszawy nr 6 , 81-718 Sopot, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sadowego prowadzonego przez Sad Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000320590, NIP: 5851351185, REGON: 191781561, kapitał zakładowy: 2 000 000,00 ZŁ (w całości wpłacony). Podstawą świadczenia przez Blue Media usługi płatności drogą elektroniczną (online) na rzecz Klientów Usługodawcy jest umowa zawarta pomiędzy Blue Media a Usługodawcą.
§4. Zasady odwoływania i przekładania wizyt
- Pacjent może bezpłatnie zmienić lub odwołać wizytę najpóźniej na 24 godziny przed planowanym czasem rozpoczęcia wizyty.
- Odwołania można dokonać:
- przez Portal Pacjenta,
- telefonicznie pod numerem 574 663 302 (w godzinach pracy przychodni),
- mailowo na kontakt@centrum-zmian.pl. - Jeśli do rozpoczęcia wizyty pozostało mniej niż 24 godziny:
- zmiana terminu nie jest możliwa,
- odwołanie skutkuje obciążeniem pacjenta pełnym kosztem wizyty,
- w przypadku niepojawienia się na wizycie, uznaje się ją za zrealizowaną. - Wizyty umówione na mniej niż 24 godziny przed terminem realizacji nie podlegają przeniesieniu ani zwrotowi.
- Trzykrotne odwołanie sesji z rzędu lub w krótkim czasie, nawet z zachowaniem 24-godzinnego terminu, może skutkować anulowaniem stałych terminów i koniecznością ponownego ustalenia dostępności specjalisty.
§5. Zwrot płatności
- Zwrot przedpłaty za nieodbytą wizytę przysługuje wyłącznie, gdy odwołanie nastąpiło na ponad 24 godziny przed zaplanowaną wizytą.
- Zwrot środków następuje w ciągu 7 dni roboczych:
- na konto, z którego została opłacona usługa (w przypadku płatności przez Portal Pacjenta),
- na numer konta podany Działowi Obsługi Pacjenta (w przypadku innych form płatności). - Brak podania numeru konta skutkuje zaksięgowaniem środków jako nadpłata możliwa do wykorzystania na przyszłe wizyty.
- W przypadku odwołania wizyty przez Usługodawcę na mniej niż 24 godziny przed wizytą pacjentowi przysługuje pełny zwrot przedpłaty.
- Pacjentowi nie przysługuje zwrot płatności w przypadku:
- niepojawienia się na wizycie,
- problemów technicznych leżących po stronie pacjenta (np. brak zalogowania, brak internetu),
- braku dostępności pacjenta do rozmowy telefonicznej w ciągu 10 minut od planowanej godziny rozpoczęcia wizyty.
§6. Wymogi techniczne dla wizyt zdalnych
- Wizyta zdalna wymaga:
- urządzenia z kamerą, mikrofonem i stabilnym łączem internetowym,
- w przypadku wizyty telefonicznej - dostępnego telefonu komórkowego z polskim numerem. - Pacjent oraz Usługodawca zobowiązują się do korzystania z odpowiedniego sprzętu zapewniającego dobrą jakość połączenia.
- Brak możliwości przeprowadzenia wizyty z powodów technicznych po stronie pacjenta skutkuje brakiem zwrotu kosztów.
§7. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące usług można zgłaszać na adres e-mail: kontakt@centrum-zmian.pl w terminie 7 dni od wystąpienia problemu.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych.
§8. Przetwarzanie danych osobowych (RODO)
- Administratorem danych osobowych Pacjentów jest Centrum Zmian Sp. z o.o., ul. Kościuszki 32b, 05-500 Piaseczno.
- Dane osobowe są przetwarzane w celu:
- rejestracji wizyt,
- realizacji usług zdrowotnych,
- rozliczeń finansowych i prowadzenia dokumentacji medycznej. - Dane mogą być udostępniane wyłącznie osobom uprawnionym (np. Specjalistom realizującym wizyty).
- Pacjent ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do korzystania z usług.
§9. Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od dnia publikacji w Serwisie.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, o czym poinformuje poprzez publikację zmian w Serwisie.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Dane kontaktowe:
Centrum Zmian Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 32b, 05-500 Piaseczno
REGON: 385497278, NIP: 1231462899
Numer konta: 83 1090 2590 0000 0001 4431 9856
Tel.: 574 663 302
E-mail: kontakt@centrum-zmian.pl
Strona internetowa: www.centrum-zmian.pl