REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

Centrum Zmian Sp. z o.o.
Adres: ul. Kościuszki 32b, 05-500 Piaseczno
REGON: 385497278, NIP: 1231462899
Numer konta: 83 1090 2590 0000 0001 4431 9856
Tel.: 574 663 302
E-mail: kontakt@centrum-zmian.pl
Strona internetowa: www.centrum-zmian.pl

Regulamin świadczenia usług Centrum Zmian Sp. z o.o.

§1. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin ("Regulamin") określa zasady świadczenia usług przez Centrum Zmian Sp. z o.o. ("Usługodawca") za pośrednictwem strony internetowej www.centrum-zmian.pl ("Serwis") oraz Portalu Pacjenta (https://centrum-zmian.igabinet.pl/.

  1. Usługodawca umożliwia Pacjentom:
    - rezerwację wizyt stacjonarnych,
    - rezerwację konsultacji online ("E-wizyta"),
    - dostęp do historii wizyt,
    - zmianę lub odwołanie wizyty.
  2. Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Pacjentem może być osoba pełnoletnia lub osoba niepełnoletnia za zgodą opiekuna prawnego.

§2. Korzystanie z Serwisu i Portalu Pacjenta

  1. Korzystanie z Serwisu wymaga dostępu do internetu oraz urządzenia z przeglądarką internetową.
  2. Rejestracja w Serwisie/Portalu Pacjenta wymaga podania imienia, nazwiska, numeru telefonu i adresu e-mail.
  3. Założenie konta w Portalu Pacjenta oznacza wyrażenie zgody na:
    - przetwarzanie danych osobowych, w tym o stanie zdrowia (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
    - kontakt drogą telefoniczną lub mailową w celach realizacji usług.
  4. Przy rejestracji Użytkownik samodzielnie nadaje hasło dostępu do konta, a następnie jest odpowiedzialny za jego poufność.
  5. Usunięcie konta można zlecić wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@centrum-zmian.pl. Konta nieaktywne przez 12 miesięcy mogą zostać usunięte.
  6. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe działanie Serwisu oraz udzieli wsparcia technicznego w razie problemów.
  7. Uwagi, sugestie oraz reklamacje dotyczące Serwisu można zgłaszać na adres e-mail: kontakt@centrum-zmian.pl.

§3. Zasady rezerwacji wizyt i płatności

  1. Ceny usług są podawane w złotych polskich (brutto) i są dostępne w Serwisie.
  2. Rezerwacja wizyty wymaga akceptacji regulaminu oraz, w określonych przypadkach, przedpłaty.
  3. Wizyty wymagające przedpłaty:
    - wszystkie wizyty przeprowadzane w formie zdalnej (online/telefonicznie),
    - wizyty pierwszorazowe stacjonarne,
    - inne, wskazane indywidualnie przez Usługodawcę.
  4. Przedpłata musi być dokonana najpóźniej 48 godzin przed terminem wizyty.
  5. Brak wpłaty skutkuje automatycznym odwołaniem wizyty; informacja o odwołaniu zostanie przesłana e-mailem lub SMS-em.
  6.   Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, przy ul. Powstańców Warszawy nr 6 , 81-718 Sopot, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sadowego prowadzonego przez Sad Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000320590, NIP: 5851351185, REGON: 191781561, kapitał zakładowy: 2 000 000,00 ZŁ (w całości wpłacony).  Podstawą świadczenia przez Blue Media usługi płatności drogą elektroniczną (online) na rzecz Klientów Usługodawcy jest umowa zawarta pomiędzy Blue Media a Usługodawcą.

§4. Zasady odwoływania i przekładania wizyt

  1. Pacjent może bezpłatnie zmienić lub odwołać wizytę najpóźniej na 24 godziny przed planowanym czasem rozpoczęcia wizyty.
  2. Odwołania można dokonać:
    - przez Portal Pacjenta,
    - telefonicznie pod numerem 574 663 302 (w godzinach pracy przychodni),
    - mailowo na kontakt@centrum-zmian.pl.
  3. Jeśli do rozpoczęcia wizyty pozostało mniej niż 24 godziny:
    - zmiana terminu nie jest możliwa,
    - odwołanie skutkuje obciążeniem pacjenta pełnym kosztem wizyty,
    - w przypadku niepojawienia się na wizycie, uznaje się ją za zrealizowaną.
  4. Wizyty umówione na mniej niż 24 godziny przed terminem realizacji nie podlegają przeniesieniu ani zwrotowi.
  5. Trzykrotne odwołanie sesji z rzędu lub w krótkim czasie, nawet z zachowaniem 24-godzinnego terminu, może skutkować anulowaniem stałych terminów i koniecznością ponownego ustalenia dostępności specjalisty.

§5. Zwrot płatności

  1. Zwrot przedpłaty za nieodbytą wizytę przysługuje wyłącznie, gdy odwołanie nastąpiło na ponad 24 godziny przed zaplanowaną wizytą.
  2. Zwrot środków następuje w ciągu 7 dni roboczych:
    - na konto, z którego została opłacona usługa (w przypadku płatności przez Portal Pacjenta),
    - na numer konta podany Działowi Obsługi Pacjenta (w przypadku innych form płatności).
  3. Brak podania numeru konta skutkuje zaksięgowaniem środków jako nadpłata możliwa do wykorzystania na przyszłe wizyty.
  4. W przypadku odwołania wizyty przez Usługodawcę na mniej niż 24 godziny przed wizytą pacjentowi przysługuje pełny zwrot przedpłaty.
  5. Pacjentowi nie przysługuje zwrot płatności w przypadku:
    - niepojawienia się na wizycie,
    - problemów technicznych leżących po stronie pacjenta (np. brak zalogowania, brak internetu),
    - braku dostępności pacjenta do rozmowy telefonicznej w ciągu 10 minut od planowanej godziny rozpoczęcia wizyty.

§6. Wymogi techniczne dla wizyt zdalnych

  1. Wizyta zdalna wymaga:
    - urządzenia z kamerą, mikrofonem i stabilnym łączem internetowym,
    - w przypadku wizyty telefonicznej - dostępnego telefonu komórkowego z polskim numerem.
  2. Pacjent oraz Usługodawca zobowiązują się do korzystania z odpowiedniego sprzętu zapewniającego dobrą jakość połączenia.
  3. Brak możliwości przeprowadzenia wizyty z powodów technicznych po stronie pacjenta skutkuje brakiem zwrotu kosztów.

§7. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące usług można zgłaszać na adres e-mail: kontakt@centrum-zmian.pl w terminie 7 dni od wystąpienia problemu.
  2. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych.

 

§8. Przetwarzanie danych osobowych (RODO)

  1. Administratorem danych osobowych Pacjentów jest Centrum Zmian Sp. z o.o., ul. Kościuszki 32b, 05-500 Piaseczno.
  2. Dane osobowe są przetwarzane w celu:
    - rejestracji wizyt,
    - realizacji usług zdrowotnych,
    - rozliczeń finansowych i prowadzenia dokumentacji medycznej.
  3. Dane mogą być udostępniane wyłącznie osobom uprawnionym (np. Specjalistom realizującym wizyty).
  4. Pacjent ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do korzystania z usług.

§9. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje od dnia publikacji w Serwisie.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, o czym poinformuje poprzez publikację zmian w Serwisie.
  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Dane kontaktowe:

Centrum Zmian Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 32b, 05-500 Piaseczno
REGON: 385497278, NIP: 1231462899
Numer konta: 83 1090 2590 0000 0001 4431 9856
Tel.: 574 663 302
E-mail: kontakt@centrum-zmian.pl
Strona internetowa: www.centrum-zmian.pl